Pazartesi, Haziran 06, 2005

The Educators

Selam,

The Edukators adlı filme film festivali zamanı biletim olmasına rağmen gidememiştim. Şimdi nedenini hatırlamıyorım ama genelde festivalde bilet aldığım filmlerden %10'una o veya bu sebeple gidemiyorum. Allah'tan iyi filmler mutlaka bir zaman sonra vizyona giriyor. Alkazar sineması da olmasa kim bilir ne olur halimiz. Geçen cumartesi akşamı Damon and Naomi konseri öncesinde bu filmi görmeye karar verdim. Şimdi buraya uzun uzun film eleştirisi yazmaya zamanım yok şu an ancak kısaca özetlemek gerekirse kesinlikle görülmesi gereken çok güzel bir film.

Şimdi gelelim filmin müziklerine. Uncut dergisi'nin 5 yıldız ile Mayıs ayının en iyi soundtracki seçtiği 2 CD'lik toplama albüm gerçekten harika. Son zamanlarda bir bütün olarak bu kadar iyi bir soundtract dinlememiştim. İçinde Depeche Mode, Leonard Cohen, Placebo ve Nada Surf gibi bilindik sanatçıların yanı sıra fazla bilinmedik ama çok güzel müzikler yapan gruplar da var.

Bugünkü programda sadece bu soundtrack'ten çalmayı düşünüyorum. Daha tam olarak playliste karar vermedim, belli olduğu zaman yazarım.

Tavsiyem, önce filme gidin, arkasından da soundtrak'ı mutlaka edinin.

Sevgiler,

Haydar

Hiç yorum yok: