Pazartesi, Ekim 17, 2005

Şu aralar ne dinliyorum?



Selamlar,

Uzun zamandir burayi program konusunda güncelleyemediğimin farkındayım. En kısa sürede geçtiğimiz programların playlistlerini buraya koyacağım. Genel olarak geçen haftanın büyük bir kısmında Dubai'deydim. Geri kalan kısmın boş vakitlerinde ise aşağıda gördüğünüz uzun ve sıkıcı yazıyı yazmak ile meşguldüm.

En azından şu aralar ne dinliyorum konusunda kısa bir özet geçebiliri.

Öncelikle Davendra Banhart'ın yeni albümü "Cripple Crow" gerçekten çok güzel. Sonra şu aralarki favorim Wolf Parade'in albümü "Apologies to the queen mary" cok guzel. Ayrıca Metric'in albümü "Live it out" da hızlı ve eğlenceli. The Rosebuds'un yeni çıkan albümü "Birds make good neighbors" da hiç fena değil. Neil Young'un yeni albümü "Praire Wind" de gerçekten çok harika..

Hee, bunun dışında unutmadan, bundan iki hafta evvel Neil Young'un yeni albümünü anons ederken sürekli Praire World demisim Praire Wind yerine. Herkesden özür dikelerim..

Son bir not da geçen cuma Alt Kemancı'da çıkan "A fall for Stella" adlı cover grubuyla ilgili. Belki de hayatımda ilk defa yaş ortalamasının üzerinde kaldığımız bir bar ortamında dinlediğimiz müzik gerçekten çok güzeldi. Gerek repertuarlarıyla, gerekse de yetenekleriyle harika çaldı gençler... Umarım ayne bu şekilde devam ederler.

Bu akşamki programda Eren konuğum olacak, uzun zamandır kendisini konuk etmemiştim, güzel bir program olacağına eminim.

Sevgileri,

Haydar

Hiç yorum yok: