Pazartesi, Mart 21, 2005

14/03

Merhaba,

Geçen haftanın playlistini yoğunluktan dolayı anca yazabiliyorum. Kusura bakmayın.

Evvelki programda hem bir planlama hatası, hem de yaşanan bir telefon talihsizliğinden dolayı en o hafta en önem verdiğim sanatçı olan Brendon Benson'u çalamamıştım. (Yalnış bağlanan bir telefon canlı yayın odasında tam anons esnasında çalmaya başlayınca, yalnış parça girdim.) Bu hafta bir kazaya mahal vermemek için kendisini en başa koydum. Bunun dışında haftalardır playlistlerin sonunda sürünüp, kendine yer bulamayan Beck'in yeni albümü Guero'dan çıkan ilk single E-pro da bu hafta playlist'e girebildi.

Moby'nin de yeni albümü Hotel çıkmak üzere. Şahsen kendisini severim, bu albümü eleştirmenlerden çok iyi notlar almamasına rağmen bence fena değil. Bence Moby'nin rock sounduna en çok yaklaştığı albüm bu olmuş kanımca. Moby'nin mainstream dışında fazla beğenilmemesinin bence sebebi, ne elektronik, ne de rock müzik yapması. Bu yüzden, ne elektronikçiler ne de rockçılar seviyor kendisini. Fakat, ben çok iyi bir müzisyen olduğunu düşünüyorum.

Bunun dışında, Wedding Present ve British Sea Power'ın yeni albümlerinden parçalar çalmıştım daha evvel. Bu hafta bu yeni albümlerden ikinci parçalara geldi sıra. Özellikle David Gedge'den seçtiğim parça "Always the quite one" ın sonundaki ispanyol melodileri bayağı ilginç. Bu arada bu albüm için Uncut dergisinde yazılan eleştiri çok komik. Zaman bulabilirsem bir ara yazmaya çalışacağım.

Bir de Rilo Kiley parçası ekledim. LA'lı indie pop-rock grubu. More Adventurous albümünü geçen sene çıkarmışlar. Eğer Shins, Beluah gibi isimleri seviyorsanız bunlar da hoşunuza gidecektir.

Programın kapanışını da Grace Slick'den "White Rabbit" ve Nina Simone'den "Lilac Wine" ile yaptım. Açıkçası neden bilmiyorum, içimden geldi herhalde.

Sıra Sanatçı Şarkı Albüm
1 Brendan Benson What I'm looking for Alternative to love
2 Brendan Benson Cold hans, warm heart Alternative to love
3 Beck E-Pro Guero
4 Moby Raining Again Hotel
5 Nouvelle Vague Love will tear us apart Nouvelle Vague
6 The wedding present Always the quite one Take Fountain
7 British Sea Power Be gone Open Season
8 Rilo Kiley It's a hit More Adventurous
9 Grace Slick White Rabbit Collector's item
10 Marianne Faithfull The ballad of lucy jordan Broken English
11 Nina Simone Lilac wine The Ultimate Nina Simone

Sevgiler,

Haydar

Hiç yorum yok: