Pazar, Mart 06, 2005

Pazar Günü

Merhaba,

Pazar gününün benim için diğer günlerden farkı program için hazırlanmam oluyor. Genelde hafta boyunca çeşitli öğrendiğin grupları download etmiş oluyorum ve gün boyunca miskinlikle beraber müzik dinliyorum. Yarınki programın playlisti büyük ölçüde oluşturdum. Ama şimdi bahsetmek istediğim playlistten öte ilk defa dinlediğim bir sanatçı. Brendon Benson (www.brendonbenson), önümüzdeki hafta ''The Altenative to Love'' diye bir albüm çıkarıyor. Çok çok iyi bir albüm, herhalde yarın en az 2 parça çalarım gibi geliyor.

Bunun dışında Kaiser Chiefs'in de albümü ''Employment'' internette bulunabiliyor. ''Oh my god'' EP'si çıkmıştı, buradan hem aynı isimli parçayı, hem de I predict a riot adlı parçayı çalmıştım. Yarın muhtemelen Modern Way'i çalacağım. Albüm beklentilerimi tamamen karşılayacak şekilde gayet iyi. İleride çalacağım başka parçalar da var.

Bu arada NME ve Uncut geçen hafta birer cd hediye ettiler. NME'nin verdiği cd'den bir takım parçaları geçen hafta alır almaz çalmıştım. Bu hafta ise Uncut'ın cd'sinin haftası olacak. The House of Love, Neko Case, Josh Rouse gibi isimlerden parçalara yer vereceğim.

Bahsetmek istediğim bir başka isim ise Stephen Fretwell. Magpie adlı albümü en sonunda edinip dinleyebildim. Başaılı bulduğumu söyleyebilirim. İlk single ''Run'' gayet iyi.

Beck de yeni albüm çıkartıyor. Kişisel kanaatim bu albümün vasatın üstünde olmadığı yönünde olsa da, Loser'ın hatırına E-Pro adlı çıkış parçasını dinleyebiliriz sanıyorum.

Stereophonics'in de yeni bir albümü yolda. Hepsini dinlemeye fırstım olmadı ama Q'daki tavsiyelere göre albüm ile aynı ismi taşıyan ''Dakota'' adlı parça fena değil.

Yeni bir albüm de ''British Sea Power''dan geliyor. Evvelki albümleri ''The decline of British Sea Power''a çeşitli defalar yer verdim önceki programlarda. Yeni albümleri ''Open Season'' u daha hiç dinleyemedim. Fırsatım olur da dinleyebilrisem, duruma göre bir parça koyabilirim. En kötü ihtimalle haftaya kalır.

Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Bu arada Brendon Benson'un albümünü hala dinlyorum. Tek kelime ile harika...

Sevgiler,

Emre Haydar

Hiç yorum yok: