Salı, Temmuz 19, 2005

Gene çok konuştum...

Merhaba,

Yalnış görmüyorsunuz sabahın yedi buçuğunda yazı yazıyorum. Peki ama neden? Tabii ki trafik yüzünden. Çok saçma gözüküyor di mi? Hemen anlatıvereyim; insanın sabah saat 08:30'da Maslak'da toplantısı olunca, eğer bir de bu toplantıya karşıdaki evinden geliyorsa, o zaman köprü trafiğini çekmemek için 06:00'da kalkıp, 07:15'de işinde oluyor. Bu sayede de adam gibi hiçbir şeyin yapılamayacağı ama az da olmayan boş bir zaman dilimi oluşuveriyor. Ben de şimdi bu dilimi buraya yazarak değerlendiriyorum.

Neyse asıl yazmak istediğim şey, dün akşam programda çaldığım parçalar beni son zamanlarda en heyecanlandıran albümlerden geliyordu. Bu heyecandan olda gerek; kendimi konuşmaya fazla kaptırıp, sülalecek müzisyen Wainwright ailesinin küçük kızı Martha'nın süresinden yemişiz, tüm planlamalara rağmen onun güzel sesini dinleyemedik. Bir başka sefere Martha'cığım...

Sevgiler,

Haydar

Hiç yorum yok: