Pazartesi, Eylül 05, 2005

Derleme CD

Merhaba,

Bir de baktim ki neredeyse iki haftadir buraya birsey yazmamisim. Aslen gecen hafta plansiz bir tatile ciktigim icin programi canli yapamadim. Hatta sadece canlı değil, banttan da yapamadım. Ancak evde bir CD derleyip yollama fırsatı bulabildim. Radyo yönetimi bizden bu tip durumlar için önceden kaydedilmiş yedek programlar tutmamızı istiyor ama eşeklik bende... Daha bir türlü zaman ayırıp yedek bir program kaydedemedim.

Geçen haftanın şarkı listesini aşağıda bulabilirsiniz.

1. Mazzy Star - Flowers in December
2. Ladybug Transistor - Oceans in the hall
3. Belle and Sebastian - This is just a modern rock song
4. Camera Obscure - Deep knee at the NPL
5. The Delgados - Knowing when to run
6. Belle and Sebastian - I am waking up to us
7. Cinerama - Lolobrigida
8. The Shins - Caring is creepy
9. The Thrills - Old Friends, New Lovers
10. Galaxie 500 - Flowers
11. Yo la tengo - Autumn Sweater
12. The Cure - A forest (Acoustic)

Sevgiler,

Haydar

Hiç yorum yok: