Pazartesi, Eylül 05, 2005

Rock'n Coke

Selam,

Geçen haftasonunun en önemli etkinliği tabii ki Rock'n Coke festivaliydi. Geçen senelerle karşılaştırıldığında özellikle cumartesi günü inanılmaz bir kalabalık vardı. Giriş için beklerken The Tears'ı kaçırdık. Ama onlar hakkında söyleyebileceğim şey, bundan iki sene evvel Suede adı altında headlinerken şimdi vasat bir grup gibi orta sıralarda kendilerine yer bulabilmeleri, biraz festivalin içeriğinin iyileşmesiyle alakalı olduğu kadar biraz da The Tears markasının Suede kadar bilinmemesi ile alakalı.

Skin'in performansı ise başarılıydı diyebilirim. Ama biz biraz uzaktan izlediğimiz için çok objektif bir yorum yapamayacağım. Korn ise oldum olası hiç sevmedigim bir grup, hele o solistlerinden galiba nefret ediyorum. Ama performansları sıkı Korn sevenleri tatmin etmiştir herhalde ki sahne önünde trans halinda binlerce insan vardı.

Festivalin en büyük ismi The Cure'ın performansı ise inanılmazdı. Grup, Avrupa turnesinin son ayağını 37 şarkı ve 5 encore ile bezenmiş 3 saat 10 dakikalık bir konser ile taçlandırdı. Grubun hisli frontman'i Robert Smith ise dinleyici ile fazla bir sözlü temasa girmese bile, duygusal bakışları binlerce insanın kalbini kazanmaya yetti.

Pazar günü benim tek ilgilendiğim grup olan Hot Hot Heat'in ancak ortasinda festival alaninda yerimizi alabildik. Apacalyptica'yı en son Mimar Sinan'daki konserlerdinde dinlemiştim. Bu sefer benim çok hoşuma gittiğini söyleyemem. Fazla sert geldi diyebilirim. The Offspring ise keşke 10 sene evvel gelseydi. Uzaktan Come out and play dinlerken hafif bir duygulandım. Ulan bu grup 1995'de gelse nasıl kendimizden geçerdik diye...

The Cure'un setlistini aşağıda bulabilirsiniz.

Setlist:

open, fascination street, from the edge of the deep green sea, alt.end, the blood, the end of the world, inbetween days, shake dog shake, us or them, a night like this, push, friday i'm in love, just like heaven, a letter to elise, lullaby, never enough, signal to noise, the baby screams, one hundred years, shiver and shake, end

Encore 1: at night, m, play for today, a forest,
Encore 2: if only tonight we could sleep..., the kiss,
Encore 3: hot hot hot!!!, let's go to bed, why can't i be you,
Encore 4: three imaginary boys, grinding halt, boys don't cry, 10:15 saturday night, killing an arab,
Encore 5: faith

Not: Fotoğraf için Emre Tüzer'e teşekkür ediyorum..

Sevgiler,

Haydar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne demek, ben fotoyu kullandığın için sana teşekkür ederim.